Mama – cea mai mare si adevarata valoare a tarii


Pana nu de mult va rugam sa imi raspundeti la o Intrebare : Care sunt valorile tarii noastre .
Raspunsuri putine cei drept , dar nimeni nu mi-a oferit raspunsul decat mama mea si asta acum vreo 5 minute ,fara sa stie de aceasta campanie .
Cea mai mare valoare a Romaniei este MAMA . De cand ne nastem si pana murim suntem inconjurati de Mama, mama mea, mama ta, mama lui, mamele lor si tot asa . Si la religie intalnim tot felul de mame : Eva, mama primordiala, Elisabeta, mama lui Ioan Botezatorul, Ana, mama Fecioarei Maria, chiar si Fecioara Maria, mama de trup a Mantuitorului si mama spirituala a tot crestinismului . Intr-o societate ce se considera patriarhala avem numai exemple de mame si de femei .
De ce mama este o valoare a tarii ?? Exemplele incep odata cu cele 9 lumi ale vietii nostre intrauterine . Continua cu alaptarea , cu statul langa patul nostru cand suntem bolnavi , continuan cu educatia si cresterea noastra . Incepand din prima zi de conceptie si pana in ultima zi de viata a mamelor noastre ele sunt mereu langa noi intr-o oare care masura .
Ele mereu vor suferi pentru copilul lor , o mama adevarata ar fi in stare sa moanra in fiecare zi de mii de ori doar pentru ca ai ei copii sa traiasca bine, sanatosi si fericiti.

Multumesc Mama pentru ca tu esti cea care m-ai ajutat de cele mai multe ori . Multumesc pentru ca ai fost langa mine si atunci cand eu nu eram langa tine . Sarut-mana mama mea.

Lasă un comentariu