Blogul Fara Nume & Groapa de nisip tot mai mult in online


Da . Ma voi implica ca cele 2 bloguri sa fie cat mai mult in online si online pe cele 2 Bloguri .
Astfel daca vreti sa fiti cat mai aproape de noutatile de pe cele 2 bloguri vizitati : contul meu de twitter si noua mea pagina pe facebook : Alexandru Manoiu .
De azi am cont si pe scoop.it . cont care e deja conectat la Blogul fara nume , pe twitterul si facebook-ul meu , asa ca orice postare de a mea de pe Scoop va fi imediat publicata in cele 3 locuri . Azi deja pe acest blog s-a scris o postare in urma unei distribuiri de pe scoop.it . Aceasta Postare ( Groapa de nisip: A fost Odata in Ardeal ) contine o trimitere la post meu de pe scoop si un articol de pe groapa de nisip care urma sa fie postata si aici ca un episod din campania documentarelor .
Si sa nu va mirati daca tot apar mai multe articole care vin din surse straine . Acelea sunt tot ale mele .

Astept parerile voastre pe orice cale Doriti : facebook, twitter, mail sau comentariu

In curand in mediul online :
Lista documentarelor publicate de Blogul fara nume si Groapa de nisip
Lista episoadelor serialului editorialistic Valul coreean

Lasă un răspuns

