Surse….


Nu vreau sa fac o clasificare a surselolr din fizica si doar a surselor acestui blog , fie ele de vizitatori sau de articole .

Blogul Koreafilm
Pentru majoritatea fanilor coreea film Blogul Koreafilm este locul in care au postat cel putin un comentariu sau daca nu sa ii vi facut o vizita cel putin o data. Pentru mine Acesta este doar un blog mama sau cresa . Este locul in care sa nascut ideea Blogului fara nume . Koreafilm a fost la inceputurile Blogului fara nume un site ce trebuie concurat dar in acelasi timp si respectat , un site cu care sa te lupti dar care sa ii fi cel mai bun prieten . Koreafilm este locul din care mi-au venit cei mai multi vizitatori exceptand massurile si cautarile de pe motoarele de cautare . Koreafilm in prezent este cel care mi-a adus de-a lungul timpului mai multi vizitatori decat Facebook-ul sau alt site de socializare . Despre Koreafilm as putea sa scriu extrem de multe lucruri . Din pacate timpul si inspiratia nu imi sunt cei mai buni prieteni .
Ca tot vorbeam de inspiratie acest articol este in mare parte datorat tot blogului Koreafilm . Dupa ce am postat articolul Formular pentru mentinerea blogului , am incercat cat am putut sa imi fac reclama si sa imi mai gasesc surse de insiparatie . Asa am ajuns din nou pe celebrul Koreea film . De aici o mare lupta intre a imi face sau nu reclama pe acest blog . Din fericire am dat peste un articol excelent din punctul meu de vedere , un articol ce prezinta vestimentatia la curtile regale care si-au facut apartitia in istoria correana . Acest articol , ca si celalalte articole istorice de pe acel site , este bun , structurat si concis (Haine tradiţionale de la curţile regale coreene) .
Pentru cei care sunt pasionati de cultura coreeana acest blog este unul dintre cele mai bune locuri de a citi si a te informa.

2) Facebook
Facebook-ul este cel de-al dolea loc de unde imi vin vizitatorii . Pagina oficiala a fost lansata in 2010 , primul licar de activitate fiind pe 7 septembrie .
Aici chiar am nevoie de a baga reclama masiva , dar nu se materializeaza mai nimic. Nicimacar like-uri pe cate asteptari sunt de la acest blog nu sunt .

Lasă un răspuns

