Articole venite pe adresa blogului (1)


Despre Monarhie
Tablitele de smarald ale regelui Thoth

4 thoughts on “Articole venite pe adresa blogului (1)

  1. am citit cu mult interes despre aceste tablite de smarald ale regelui Thoth, de fapt stiam despre ele,cand am citit de Atlantida, oricum eu iti multumesc pentru informatie

  2. alexbidam, as avea si eu o mare rugaminte la tine daca poti sa intri pe koreafilm si sa-mi spui si mie de ce am contul suspendat, intreaba tu pe cineva, de exemplu pe Anja , sau Carina, ce s-a intamplat ca nu pot intra sa vorbesc cu ele si-mi pare tare rau , erati pentru mine ceva ce imi umplea sufletul, mai aveam si eu cu cine sa vorbesc si sa mai citesc lucruri foarte interesante, ca m-am trezit ca nu mai pot intra, nu stiu ce s-a intamplat, oare sa fie din cauza varstei, eu fiind pensionara,

  3. multumesc frumos alexbidam, pentru informatie, si mai astept sa publici pe blogul tau multe lucruri intetresante legate de istorie, este modul cel mai placut de ati petrece timpul informandu-te despre ceva interesant

Lasă un răspuns

