Google plus


A aparut un nou site de socializare . Si al treilea proiect de acest gen de la google . Momentan se afla In faza de testare . Eu am avut noroc sa ma aflu printre cei care au primit invitatie , dar ghinionul meu a fost ca am primit aceasta invitatie mult prea tarziu ca sa pot face si eu o invitatie .
Insa nu e bai . cine vrea sa vada ceea ce discut eu pe Google plus poate sa scrie un comentariu la acest post cu orice text numai sa aiba o adresa de email valida si personala . Insa nu puteti inca interactiona cu adevarat asa cum faceti pe Facebook sau twitter.
Ce sa spun despre acest serviciu . Este momentan o combinatie intre Facebook si Twitter . Iti poti baga Prietenii in Diverse cercuri ( asemanator cu listele de pe facebook ) , insa (aici intra asemanarea cu twitter) prietenia legata este momentan unilaterala , prietenul care este la capatul celalalt poate sa nu te aiba la el in lista .
Ghinionul multora care intra pe site-urile de socializare doar pentru a se juca . Momentan pe Google plus nu exista nic macar un joc simplu .
Si sa nu uitam poti sa te distrezi cu prieteni pe Google plus vazandu-te prin camera .
Tot ce iti trebuie ca sa te inregistrazi pe acest sistem este sa ai o adresa gmail .
Asteptati dragii mei pana se deschid portiile google plus pentru a testa din plin acest site . Si aveti sa va lasati de Facebook repede ( experienta personla isai spune cuvantul – am stat de ieri mai mult pe google plus decat pe facebook ) .

2 thoughts on “Google plus

Lasă un răspuns

