Greseala


Pe 30 octombrie 2010 printre articolele blogului s-a strecurat o greseala putin mai mare . Astfel la acea data am postat articolul „Sfantul apostol Andrei , ocrotitorul Romaniei ” in care spuneam ca acesta este sarbatorit la 30 octombrie in calendarul crestin ortodox . Imi cer scuze tuturor cititorilor mei pentru aceasta greseala , de fapt acesta este sarbatorit la data de 30 noiembrie .
Acest articol a fost postat gresit din cauza unei neatentii de a mea la citirea unor mail-uri si a excezului meu de zel .

3 thoughts on “Greseala

Lasă un răspuns

