Articole de la cititori .


Azi am deschis seria de articole de la cititori . Astept in fiecare zi pe d3xt3r91@gmail.com, de la voi lucruri pe care voi le considerati interesante si pe care vreti sa le impartasiti cu ceilalti . Toate acestea pentru ca mi-ati dat incredere si deja am primit niscai materiale de la un cititor .
Nu imi asum responsabilitatea pentru materialele primite si postate aici . Fiecare isi asuma responsabilitatea de a spune sau nu sursa , eu doar triez materialele primite .
Repet adresa de contact si de primire a materialelor este : d3xt3r91@gmail.com .

Lasă un răspuns

