Interviu cu un campion


„In perioada 26-27 iulie 2008 s-a desfasuratin Barcelona editia a VI-a a Campionatul Mondial de karate Shito-Ryu Hayashi Ha, unde a participat si lotul national al Federatiei Romane de Karate Modern, format dintr-un numar de 90 de karate-ka printre care, alaturi de antrenorul Sorin Avram, trei karate/ka de la Clubul Sportiv SPORTMAX 2007 din Ramnicu Valcea si anume: Mihail Alexandru Paraschiv, Alexandru Parantuca si Alexandru Stefan Dutu. Acest Campionat Mondial s-a desfasurat la un nivel tehnic foarte ridicat cu participarea a aproape 900 de karate-ka de pe toate continentele, din tari ca: Romania, Spania, Japonia, Venezuela, Chile, Iran, Andora, Italia, Rusia, SUA, Singapore, Columbia, Botswana, Anglia, Cehia, Sri Lanka, Grecia s.a. Romania a obtinut rezultate deosebite la acest campionat si evident un numar impresionat de medalii de aur, argint si bronz. Karate-ka de la Clubul Sportiv Sportmax 2007 au obtinut doua locuri IV prin Alexandru Mihail Paraschiv, la kumite 16 – 18 ani ( -65 kg) si prin Alexandru Parantuca, la kumite 16-17 ani ( -75kg), iar Alexandru Dutu, clasat printre primii zece sportivii la proba kumite la categoria de varsta 13-15 ani ( -45 kg).

Cu aceasta ocazie am luat un mic interviu campionului Alexandru Mihail Paraschiv .

Dexter91 : Buna ziua domnule Alexandru Paraschiv . Felicitari pentru performanta de la Campionat . De cand ati inceput sa practicati Karete si ce va determinat sa faceti performanta ??

Alexandru Paraschiv : Am inceput sa practice acest sport de placere acum 1 an si jumatate din nevoia de a face miscare si de a-mi ocupa timpul liber cu ceva util . Nimic nu ma determinat sa fac performanta , a fost ceva din interiorul meu care m-a impins pe la spate .

D : Cum ati ajuns sa faceti antrenamente cu domnul Sorin Avram ??

AP : Domnul Sorin Avram este un coleg de servici al tatalui meu . Astfel tatal meu mi-a propus sa fac o incercare la club.

D: Si in ce consta Aceasta incercare ??

AP: Proba a constat intrun antrenament de proba , dupa care eu decideam ce vroiam sa fac .Si iata-ma tot aici dupa un an jumatate . Si tot aici voi peste tot atata timp

D: Cum a fost primita delegatie romana ? Cum ati fost tratati pe perioada campionatului

AP : Am fost bine primiti in Barcelona , iar pe perioada campionatului am bine tratati , chiar mai bine decat ne asteptam

D: Si din ce tari au fost concurenti tai??

AP: Am luptat numai cu cei din Spania .

D: A fost usor sau a fost greu ? Ai intampinat greutati pentru castigarea locului 4 ?

AP:A fost foarte greu , ultimele minute parca nu treceau , imi era tot mai greu sa respir si simteam ca nu mai pot , dar mi-am adunat ultimele forte si am luptat pana la capat dand tot ce am avut in mine . Si am ajuns pe locul 4 .

D: Un loc 4 bine meritat dupa tot ce ai facut . Si acum la finalul interviului ce sfat le-ai da celor care vor sa faca karate ?

AP: Pe cei care vor sa faca karate ii sfatuiesc sa incerce ca si mn si cand li se va parea greu sa nu cedeze pentru ca este un sport foarte frumos care cere multa daruire si multe sacrificii .”

Interviu publicat la data de 12 august 2008 pe fostul meu blog


2 thoughts on “Interviu cu un campion

  1. Pingback: A trecut apocalipsa vine 2013 | Blogul fara nume

Lasă un răspuns

