De prin Coreea adunate


Am sa incep o serie de minireportaje sau recenzii , depinde cum vreti sa le numite , despre tot ce inseamna Coreea[1] , oamenii de acolo , mancare , istorie , etc .
De ce acesasta categorie ? Pentru ca incepand de anul trecut am facut cunostiinta cu filmele coreene , fapt ce a facut sa le iubesc si sa ma apropii de cultura coreeana . Cu filmele coreene mi s-a largir un orizont si am inceput sa aflu lucruri despre limba lor , despre istorie , mancare , am facut cunostiinta cu diverse tipuri de actori , si incet incet cu tot ce se „mananca” viata lor .
Plus ca am inceput sa simt fiorii dragostei prin burta , indragostindu-ma de unele actrite , indragiindui pe unii , alecandu-mi numele unor personaje , chiar reale in istoria coreeana . In al doilea rand am inceput sa simt cu adevarat iubirea si ce sacrificii trebuie sa suferi pentru a iti atinge scopul , un serial coreean bun pt aceasta idee este filmul Furtuna la Palat ( aka Yi San/Yi San – King Jeonjo/Lee San – Wind of palace ) .
Sunt multe de spus asa ca va astept sa cititi si sa comentati articolele mele . Va astept si pe TWITER sa ma urmariti .

2 thoughts on “De prin Coreea adunate

Lasă un răspuns

